Bleach Revolution

Rezurekcja epickiego PBF jakim był Bleach Revolution

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Zapraszam do ogłoszeń po nagrodę!

Zapraszam do udziału w evencie. Informacje tutaj http://www.bleach-revolution.pun.pl/viewtopic.php?id=219&p=1
Patariko Yukan

#1 2012-12-24 16:04:08

 Patariko

http://www.bleach-revolution.pun.pl/_fora/bleach-revolution/gallery/2_1356487048.png

Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Zarejestrowany: 2012-12-23
Posty: 124
Punktów :   
Reiatsu: 10400(13000)[15600/19500]
Siła: 26(32)[39/48]
Wytrzymałość: 22(28)[35/45]
Szybkość: 30(37)[43/53]
Zręczność: 30(37)[43/53]

Statystyki

Siła- Zależy od nich moc naszych uderzeń. Jeśli nasza siła przeważa dwukrotnie nad wytrzymałością przeciwnika to jesteśmy w stanie zabić go jednym uderzeniem.

Wytrzymałość - Zależy od niej nasza odporność na uderzenia. Jeśli nasza wytrzymałość przeważa dwukrotnie nad siła przeciwnika to przeciwnik nie może nas zranić.

Szybkość- Zależy od niej szybkość naszego ciała, czyli szybkość biegu i robienia uników. Jeżeli nasza szybkość przeważa dwukrotnie nad szybkością przeciwnika, to przeciwnik nie jest w stanie dostrzec naszych ruchów.

Zręczność- Zależy od niej skuteczność blokowania ataków przeciwnika oraz celność. Jeżeli nasza zręczność przeważa dwukrotnie nad zręcznością przeciwnika to jesteśmy w stanie zawsze w niego trafić oraz możemy zablokować każdy atak przeciwnika jednakże nie może on być dwa razy silniejszy od naszej wytrzymałości.
Zręczność nie zależy od szybkości, ani na odwrót. Przykład: Kiedy przeciwnik jest dwa razy szybszy od nas, natomiast my jesteśmy dwa razy zręczniejsi od niego to jesteśmy w stanie zablokować każde jego uderzenie, a on jest w stanie zawsze zrobić unik przed atakiem.

Reiatsu- Każde 100 reiatsu odpowiada jednemu punktowi statystyk. Jeżeli nasze reiatsu przeważa dwukrotnie nad reiatsu przeciwnika to przeciwnik nie może się poruszyć. Jeżeli zaś nasze reiatsu przeważa czterokrotnie nad reiatsu przeciwnika, przeciwnik ginie

Zanpakutou posiadają wytrzymałość taką jak wytrzymalość użytkownika x4, zaś lustro Bakkōtō, x1,5.

Na początku gry każdy gracz otrzymuje po 1 punkcie do każdej ze statystyk zatem statystyki wyglądają tak:
Siła:1
Wytrzymałość:1
Szybkość:1
Zręczność:1
Zatem jeśli dostajemy na stałe 1500 do reiatsu na przykład od rangi to łączna suma naszych punktów atrybutów do rozdania wynosi 15+4=19
15 ponieważ 1500 reiatsu podzielić na 100(100 reiatsu=1 punkt atrybutu)=15
4 ponieważ 4x1=4(w każdym z czterech atrybutów mamy po 1)


SIŁA CIOSU


Jak dobrze wiemy na siłę naszego ciosu tudzież obrażenia składa się nie tylko nasza siła ale też nasza szybkość. Im szybszy atak tym większą siłę prócz naszej będzie zadawał. Siłę ciosu obliczaną ze wzoru:

Siła+0,5*Szybkość=Siła ciosu

Siła ciosu Odnosi się tylko do walki bez ŻADNYCH technik nawet Fullbringu, Zanpakutou, Łuku, czy czegoś tam jeszcze


http://4.bp.blogspot.com/-pMctFTu7ARI/T136J_wgdHI/AAAAAAAAAR4/j2eSF2jH8bc/s1600/Dark+Anime+Wallpaper+2.jpg

Offline

 
Kontakt
28355663 Patariko

3628181 Raoki Ryoshi

37827204 Rafael

38054442 Enquil



Toplisty:

PBF - Toplista gier PBF



~**~

Toplista Anime

Toplista stron Anime&Manga

Najlepsze strony o Anime w necie

Toplista gier PBF

pbfy.topka.pl

BEST PBF - najlepsze polskie pbf rpg





Buttony:

Nasz:


Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl