Rafael - 2012-12-27 22:58:49

Berserk - +20% siły i wytrzymałości w trakcie szału (wymagania do szału: duża liczba przeciwników)

Iluzja - Odporność na wrogie iluzje oraz tworzenie własnych iluzji za 300 reiatsu

Walka bronią - Możliwość walki dwiema broniami, siła i zręczność +25%, -10% wytrzymałość

Walka wręcz - Przy walce wręcz +30% siły

Walka na dystans/strzelectwo/balistyka - Strzały lub pociski są celniejsze o 6pkt zręczności oraz silniejsze o 15pkt

Techniki leczące - Szybkość leczenia -1post, możliwość leczenia siebie

Hadou - Siła Hadou +15pkt

Bakudou - Siła Bakudou +15pkt

Skrytobójstwo - Szybkość i zręczność +25%, siła -10%, ataki z zaskoczenia i w plecy +15pkt siły, 100% trafienia

Orientacja/Zwiad - Możliwość wyczucia śladów reiatsu i wytropienia właściciela, poznawanie odcisków

Kuglarstwo/władca marionetek - Reiatsu lalki, marionetki, jakiejś mocy tworzącej kukłę +500 reiatsu

Dyplomata - Za rozwiązanie konfliktu bez walki też otrzymujemy nagrodę

Komunikacja - Możliwość komunikacji z wybraną osobą

Wyczuwanie - Możliwość lepszego widzenia "nici dusz"

Traper - Dodaje 5 do siły pułapek

Zielarstwo - Możliwość wytworzenia leków (5 składników) lub słabej trucizny (10 składników) Znalezienie składników zależne od MG.

Szybkość - Czyli zwiększenie szybkości i udoskonalenie technik szybkiego biegu jak Shunpo +20% do szybkości w szybkich krokach.

GotLink.plNowoczesne projekty domów klej do luster dokument SAD