Dante - 2012-12-31 00:09:57

Witam.
Taaaak dobrze myślicie. Dante to ja znany wam z jednego forum jako Hao i z jeszcze poprzedniego jak Densei. Zauważyłem tu że wykorzystano moje pomysły dodane na dwóch poprzednich forach i osobiści jestem z tego bardzo dumny i zadowolony. Jednakże czuję, że nie poszanowano moich praw autorskich za co zmuszony jestem domagać się odszkodowania. Pomysły wprowadzone tu bez mojej wiedzy to:
-> Nauczyciel
-> Ograniczenie ekwipunku
-> Techniki Szybkich Cero.

Na razie znalazłem tylko tyle. Prosiłbym o wycenę tych pomysłów przez administrację i przyznanie mi nagrody w ramach zadośćuczynienia za wykorzystanie mojej pracy bez mojego zezwolenia. Pomysły mimo iż wprowadzone na innych forach są dalej moja własnością i wolałbym wiedzieć gdzie się je wykorzystuje. Wystarczyło zapytać czy można a nie odmówiłbym serio :P.

Dobra a teraz pomysły (lub może raczej spostrzeżenia):

1) Dotyczy Shunkou a konkretnie co ono daje. A daje sporo bo nie mały bonus i jeszcze zwiększa Rei. I to właśnie jest dla mnie głupotą. Ta technika czyni wręcz posiadacza niemal niepokonanym bez limitu Reiatsu! Jak dla mnie nie powinna ona dodawać a odbierać tyle za każdy post utrzymania bo jest wyjątkowo zbyt potężna.

2) Podczas ostatecznej walki z Ichigo, Ginjou wystrzeliwuje Cero ze swojego miecza. Można więc zakładać że w momencie całkowitego opanowania Fullbringu użytkownik może się nauczyć technik jak Cero czy inne podstawowe umiejętności pustych od których w końcu pochodzi moc Fullbringerów.


3)Określmy może jak konkretnie wyssać z Shinigami jego moc co? Fullbringerzy mają taką możliwość więc myślę że najlepiej gdyby to yło coś takiego że wymaga doprowadzenia przeciwnika do stanu bliskiego śmierci następnie wbić w jego ciało swojego podstawowego Fullbringu i wyssanie z niego mocy przez wypowiedzenie symbolicznych słów:
"Zabieram twoją moc!"

Ok to na razie tyle... See ya!

Patariko - 2012-12-31 00:30:36

Zadośćuczynienie: 1000 exp

1) Jeśli martwisz się o swoje szanse przeciw shunkou to spokojnie. Wytłumaczę potem. Ale zostanie rozpatrzone.

2) Pomyślę nad tym. Nie wiem jak reszta, ja nie Hoff, tu admini równi.

3) Wiesz, jako że treningi są fabularne to leży to w gestii Admina, bo równie dobrze można przekonać Shinigamiego do dobrowolnego oddania mocy.

Tsuki - 2012-12-31 11:05:43

Bardzo podoba mi się pomysł z tym Cero przy Fullbringach i jestem za tym.

A przy tym wyssaniu to nie wiem. Chyba, że gracze przed walką zgodziliby się na warunki takie jak śmierć itp. bo jakby nie było wyssanie mocy z shinigamiego sprowadza go na poziom 1 czyli duszy, no chyba że inaczej to jakoś się wymyśli.

Patariko - 2012-12-31 11:24:11

Co do cero. na Konfie Adminów ustalimy.

Co do wyssania mocy. Tsuki, nie wysysamy mocy z gracza lecz z jakiegoś NPC w trakcie treningu.

Hayate Nizashi - 2012-12-31 15:12:19

Cero to dobry pomysł ale wysysanie mocy shinigami? Bez przesady, w tym wypadku Fullbringer mógłby mieć moc fullbringera, pustego, shinigamiego + 1 na 22 poziomie.

Dante - 2012-12-31 15:18:32

To nie jest dosłowne wyssanie czyiś mocy a zwiększenie mocy swojego Fullbringu poprzez zabranie komuś jego Rei.
Ktoś tu nie oglądał do końca Bleacha :P co Hayate?

Hayate Nizashi - 2012-12-31 15:24:42

Oglądałem ale to nic nie zmienia, wciąż siła Fullbringu rośnie o wiele za dużo. Jeśli ma być coś takiego to wnoszę o to by kolejna rasa do wyuczenia była dostępna na tym samym poziome co u shinigamich.

Dante - 2012-12-31 16:46:03

Ty dalej nie kumasz.
Fullbringer po wyssaniu mocy z Shinigami niszczy jego moc ale  NIE PRZEJMUJE JEGO UMIEJĘTNOŚCI! Fullbringer dalej korzysta tylko ze swoich mocy. Moce pustego ograniczają się tylko do nauki jego umiejętności i nie zwiększają Rei jak w przypadku Shinigami. Fullbrigner ma zatem tylko swoje moce i te które pochodzą od jego przodków czyli Pustych o ile się ich nauczy.

Patariko - 2013-01-04 15:20:51

Dantemu chodzi o sposób nauki umiejętności Fullbringerów która jest wprowadzona. To tyle. Koniec tematu o przejęciu mocy Shinigami.

Dante - 2013-01-06 18:23:47

Bardziej pytanie niż pomysł:

Na starym BR istniała funkcja pracy dla "Żyjących" postaci. Z tego co pamiętam było to 5 golda na godzinę. Szło się w miejsce pracy a po pracy się z niego wychodziło. Oczywiście była to praca fabularna i w tym czasie nie mogliśmy nic zrobić z nasza postacią. Podliczaliśmy godziny i co za tym idzie pieniądze i dopisywaliśmy w biurze. Czy coś takiego dalej funkcjonuje? Czy można to wprowadzić?

Rafael - 2013-01-06 18:44:18

Wiesz trochę za dużo bo jak 5 g na godzinę to np na 1 dzień pójdziesz sobie pracować i wpadnie ci 120 g, pomysł dobry ale za mały sklep na taką gotówkę

Dante - 2013-01-06 18:47:20

Wiesz możemy ustawić, że dzienny limit to powiedzmy 6 godzin. Zawsze te pracę da się jakś ograniczyć czy zmniejszyć koszta.

Rafael - 2013-01-06 18:59:02

Ja bym dał z 2 g na godzinę wtedy jakoś by to się trzymało całości, ale puki co czekam na opinie innych.

Dante - 2013-01-14 12:34:20

Witam.
W związku z ostatnimi zmianami w broniach które wywołały, lekko mówiąc, spore kontrowersje chciałbym zaprezentować rozwiązanie tego problemu.
Wielu użytkowników czuje się pokrzywdzonych rozporządzeniem Patariko, które przywraca broni stan przed zmianami. Ich zdaniem Admin zmienia w "drugiego Hoffmana" myślącego tylko o swojej sile i byciu niepokonanym. Uważają też że ich umiejętności w porównaniu z jego i kilkoma innymi są po prostu za słabe by móc im stawić czoła.
Administracja broni się tym, że to oni są tu władzą a nie użytkownicy i jako iż każdy uważa się za kogoś ważnego bo "kiedyś tam był kimś tam" wprowadza pewną dyscyplinę i hierarchię by nie zapanował chaos.

Moje rozwiązanie jest proste:
-Skoro waszym zdaniem Fullbring Patariko lub czyjaś tam moc jest za silna, niech ta osoba w następnym stadium rozwoju nie dostanie nic poza gwarantowanym bonusem w Rei (żadnych mocy oraz ulepszeń).
-Skoro użytkownicy są niezadowoleni niech Administracja da im większą swobodę podczas następnych awansów mocy tak by poziom się wyrównał.
-Moce które są niesprecyzowane i mogą być różnie interpretowane niech zostaną dookreślone i (ewentualnie) ograniczone.

To moja propozycja na aktualny problem. A teraz parę pomysłów:

Pesquisa-Umiejętność Arrancarów dzięki której potrafią bezbłędnie określić statystyki swojego wroga jeżęli na niego spojrzą.
Koszt: 100PN
Kontrola Rei 3lvl
Wykrywanie Rei 3lvl
Umiejętność ta jest fabularna. Ulquiorra wyrzucał Yammiemu, że powinien popracować nad używaniem Pesquisa do określania mocy swoich wrogów zaś Yammy odrzekł że nie posiada tej umiejętności. Działo się to podczas pierwszego przybycia Arrancarów do Karakury.

Siła ciosu
Jak dobrze wiemy na siłę naszego ciosu tudzież obrażenia składa się nie tylko nasz siłą ale też nasza szybkość. Im szybszy atak tym większą siłę prócz naszej będzie zadawał. Dlatego proponuję do systemu rozgrywki wprowadzić Siłę ciosu obliczaną ze wzoru:

Siła+0,5*Szybkość=Siła ciosu

To na razie tyle. Proszę o komentarze też do poprzedniego pomysłu z pracą.

Edit.
Zapomniałem dodać. Szukam chętnych do gry w Elsword! Chętnie stworze Gildie naszego Forum. Gra jest proste i przyjemna a do tego nieliniowa. Każda postać ma aż trzy drogi rozwoju. Zapraszam!

Tsuki - 2013-01-14 14:48:16

Sorki, że się wtrambolę do Twojego tematu, ale też chciałbym się co nieco wypowiedzieć.

Dante napisał:

Wiesz możemy ustawić, że dzienny limit to powiedzmy 6 godzin. Zawsze te pracę da się jakś ograniczyć czy zmniejszyć koszta.

Da to i tak sporą przewagę postaciom żyjącym. Takie postacie jak Shinigami będą cierpieć tak samo jak Hollowy. 6 godzin po 5 golda to i tak sporo bo aż 30 golda na dzień co przy szybkości znajdywania MG do fabuły daje spory zarobek. Powiedzmy ja już bym mógł niby 5 dni pracować co daje 5*6*5 = 150 G!

Różnie można na to patrzeć, ale wprowadzając coś sugeruję, by rozpatrywać jak to wpłynie na wszystkie rasy a nie czy tylko którejś z nim ułatwi życie.

Patariko - 2013-01-14 15:10:17

Praca:
2G/h. Max 6h, w zasadzie shinigami mogą pracować w SS np. sprzątając czy przepisując jakieś teksty. Nie wiem jednak co można dać dla pustych. Poza tym pomysł dobry i napewno go wprowadzimy.

Umiejętności:
-Mówiłem sam żeby zrobili silniejsze dla wyrównania sił. Nikt nie zabrania a wręcz namawia.
-Dante, wyślę Ci surową wersję ubrania Fullbringu do której nikt się nie będzie pruł.

Co do Pesquisy: Podoba mi się to jednak wprowadzi trochę kalkulacji do zwykłych fabuł czego nie lubię ale ok.

Co do Siły Ciosu: Podoba mi się to i to bardzo, siła ataków magicznych jak Kidou też ma być zwiększana czy tylko zwykłe ataki?


Co do Elsworda: Zastanowię się bo grałem :D

Tsuki - 2013-01-14 15:30:44

Hollowy raczej i tak nie będą zarabiać, przynajmniej do czasu stania się arrancarami. Kto wie.

Chciałbym się dopowiedzieć co do siły ciosu. Wydaje mi się, że bardziej to tylko na podstawowe ataki wpłynie szybkość, bo Kidou raczej zadziała ze swoją własną prędkością, tak samo jak inne ataki magiczne. Jednak jestem za wprowadzeniem, bo mi się podoba :D, tylko trzeba się zorientować, czy nie ma w tym jakiejś luki.

Pesquise też może dałoby się jakoś wprowadzić. Myślę, że na konferencji może dałoby się coś sensownego wymyślić ^^

Natsu - 2013-01-14 16:21:01

Patariko: A co jeśli ktoś sobie wprowadzi np taki specjal jak pisał Hayate że blokuje wszystko inne ?
A w sumie ja już na to gwiżdżę po prostu wezmę sobie zanpaktuo staruszka i będę ownił wszystkich moimi op technikami.

Mikashi Tanama - 2013-01-14 16:38:43

moim zdaniem cero do fullbringerów odpada, z tego co wiem to ten cały ginjo potrafił wystrzelić cero bo był sweego rodzaju vizardem, tak jak ichigo, a nie dlatego że jego moc pochodziła od hollowa. Ja bym tergo nie dawał, a za to wprowadził jakieś moce pustych dla fullbringerów

Hayate Nizashi - 2013-01-14 16:54:17

Praca może być ale bez możliwości przerwania. Jak już zaczynasz robotę to nie możesz jej przerwać bo "Akurat MG wszedł i mi może fabułę zrobić". Najbardziej ucierpią puści i dopiero w wyższych stadiach będą mogli zarabiać np. jako Adjuchas/Vasto Lorde mogli by okradać ludzi (Ludzie używają innej waluty więc znalezienie wśród nich 3G w godzinę to uczciwa płaca).
Jako Arrancar/Espada mogliby zmuszać swoich podwładnych do szukania.

Oba pomysły ze zdolnościami mi odpowiadają.

Co do umiejętności jest inny problem. Jak każdy będzie OP to gra będzie po prostu śmieszna. W Bleach każda osoba miała + i -, a Patariko jest praktycznie nieśmiertelny ze swoją tarczą. Już nawet mi nie zależy na tym żeby wyrównać siłę między graczami ale na tym żeby nie robić tutaj armii niepokonanych osób.

Dante - 2013-01-14 18:49:35

Patari: Ja cię rozumiem ale zauważ, że nowi gracze nie mają pojęcia o poziomie tworzenia umiejętności, aktualni utworzyli je bez wiedzy i czeka ich jeszcze sporo expienia przed następnymi stadiami. Zauważyłem że nawet mój Fullbring przy twoim wypada słabo. Chyab że pozwolisz stworzyć na nowo umki aktualnyh i im zaakceptujesz silniejsze. Z resztą Dorian (Hayate :P) ma rację. Powinniśmy być fair i tworzyć moce na zbliżonych warunkach bez "Hoffmanienia".

Siła ciosu: Odnosi się tylko do walki bez ŻADNYCH technik nawet Fullbringu, Zanpakutou, Łuku, czy czegoś tam jeszcze... Tylko cios zadany samodzielnie.

Pesquisa ma bardziej zastosowanie jako "wiem ile jest w stanie z siebie wyciągnąć i wiem czy z nim walczyć czy nie."

Dorian: Podoba mi się to dla pustych nazwiemy to "przeszukiwaniem zwłok" :P Serio będzie uczciwie a dla Shinigami to "Praca papierkowa". Zgadzam się z tobą, że Fullbring Patariego jest mocno ponad wszelkie normy i sam w życiu bym go nie zaakceptował. I to nie jest kwestia "trzeba było lepsze wymyślić" tylko "weź stary, nie przesadzaj" Patari.

Nie nastawiajmy się od razu na to ze sobie walniemy OP umki żeby zrobić komuś na złość bo to mi jedzie Hoffmanem panowie. Tak Patari przesadził i nie wyraził się jasno tworząc swoje moce zostawiając ogromną przepaść na własną interpretację. Nie bądźmy jednak tacy tylko spróbujmy się dogadać zamiast gryźć się po nogach i doprowadzić do rozpadu Forum. Bądźmy dorośli, nie wprowadzajmy monarchii jak u Hoffmana ale też z demokracją bez przesady.

Patariko - 2013-01-14 19:48:28

Siła ciosu: o to mi chodziło, że dodaje tylko do ataków nie zużywających reiatsu.

Pesquisa: Czyli MG nadal nie musi pisać stat lecz musi napisać czy jest na jego poziomie czy słabszy i jak z jego um?

Co do mojego Fullbringu: Wysłałem Ci Dante zarys który jest chyba ok. Prawda?

Dante - 2013-01-17 23:30:52

Z powyższych postów wnioskuję ze pomysły przeszły więc proszę o wystawienie nagrody. Mam też nowy pomysł który przedstawię:

Dawno chciałem go dodać ale jakoś schodziło mi sie z przemyśleniami na jego temat. Postanowiłem jednak zaproponować go teraz:

Chodzi o słabe punkty naszych mocy. Jak każdy wie nie da się być silnym we wszystkich kryteriach i gdzieś musi być luka w obronie dająca szanse na atak przeciwnikowi. Pomysł wygląda tak, że KAŻDA broń by została zaakceptowana musi posiadać słaby punkt. Punkt ten wymyśla gracz na podstawie technik swojej mocy: im silniejsza tym słaby punkt jest bardziej widoczny i czyni więcej szkód bohaterowi.

Przykład:
Gracz X podczas wykonywania techniki podobnej do Getsugi Tenshou musi wykonać obrót ostrzem przed atakiem. Słaby punkt leży w tym że jeśli go nie wykona nie może użyć techniki lub jeśli obrót zostaje przerwany gracz jest całkowicie bezbronny i doznaje podczas ataku sporych obrażeń.

Co wy na to? Piszcie!

Mikashi Tanama - 2013-01-17 23:39:15

Pisałem o tym w sporach, przeczytaj co tam naskrobałem....

Dante - 2013-01-18 00:17:27

Widziałem to co napisałeś dlatego postanowiłem go teraz dodać widząc że choć jedna osoba myśli podobnie jak ja :D nie ukradłem ci pomysłu jeśli o to Ci chodzi...

Chcę po prostu zauważyć że by uchronić się od ponownej sytuacji gdzie nowi racze swoje moce będą robić "na bogów" powinniśmy sformułować to jako obowiązek do KP naszych mocy. W ten sposób może i ludzie będą mieli wykokszone umki ale pokonanie ich będzie tyle prostsze że będą padać "na strzał" płacąc za tę moc. Jak mityczny Achilles.

Mikashi Tanama - 2013-01-18 11:18:51

Ale tu nie chodzi o zmuszanie graczy do osłabiania swoich umiejętności, oni sami muszą chcieć stworzyć swojej broni jakiś słaby punkt. Mi jak już mówiłem obojętne jest to, czy spotkam na swojej drodze Boga czy larwę, jeśli będzie pisał z sensem i tłumaczył w normalny sposób to co robi, to nie ma sposobu by go nie pokonać, chyba że ma umke (jestem nieśmiertelny). Tak więc, jak ktoś chce być bogiem to niech jest, inni będą grać fer i też będzie fajnie.

Roztrząsacie ten temat cały czas, jeśli tak bardzo chcesz aby słabe pkt. istniały to dodaj je do swojej broni. Z tym, że jesteś cwany i nawet jeśli one będą, to nie będą przeszkadzały Ci w walce czy czymkolwiek. Zaczęło się od Dantego i Patariko, niech na was się skończy nie rozpowszechniajcie tego wszędzie wokół, jakoś inni mogą tworzyć sobie bronie z jakimiś ograniczeniami i nie sprawia to dużego problemu.

                                                                                                                                        Mikaś

Dante - 2013-01-19 00:25:30

Twe słowa dały mi do myślenia... Ok zgadzam się.

Ogłaszam wszem i wobec że niedługo stworzę nowy okrojony projekt Fullbringu na podstawie mojego pomysłu i naszych ocen na konfie który ujawnie publicznie na forum w akcie mojej dobrej woli i wyrzutów sumienia. Nie no Mikaś ma rację, przesadziłem tak samo (no może trochę mniej ale to niech oceni historia) jak Patariko i żeby nie odbierać sobie zabawy i nie stać "Hoffmanem publicznym nr 2" muszę to swoje ustrojstwo nieco osłabić. Tak więc niedługo wejdzie mój "nowy" Fullbiring który wkleję w tym temacie. Każdy będzie mógł się wypowiedzieć czy mu się podoba czy nie. Średnio będzie to brane pod uwagę bo jeżeli 2  admini zaakceptują go takiego jakiego tu wkleję to taki mi zostanie ale wasze propozycje mogą doprowadzić do zmuszenia mnie do większych ustępstw.

Cya!

Mikashi Tanama - 2013-01-19 11:45:33

I tym sposobem możesz stworzyć sobie całkiem nową broń różniącą się całkowicie od poprzedniego fullbringu, nie no genialne...
To ja też stworzę sobie zp, później na poziomie kapitana stwierdzę że jest zbyt mocne i zmienię sobie go na coś całkowicie nowego/odmiennego. Bez sensu? Raczej tak...Skoro już stworzyłeś swoją broń to ją sobie zostaw, widocznie chciałeś być zajebistym arogantem i wywyższać się nad każdym słabszym przeciwnikiem. Wydaje mi się że jeśli chcesz osłabić swój Ful to powinieneś dodać do niego słabe punkty o których sam mówiłeś, a nie zmieniać go czy kroić jak chleb....

Patariko - 2013-01-19 16:47:24

Nagrody dla Dantego

Praca:         300 exp, 5G, 5PN

Siła ciosu:    600 exp, 10G 10PN

Pequisa:       600 exp, 10G, 10PN
                    ||           ||     ||
                 1500 exp, 25G, 25PN

Dante - 2013-01-20 13:11:28

Nie zrozumiałeś mnie. Chodzi właśnie o to, że go osłabię i dodam słabe punkty. Napisałem to w poście wyżej -.-...
Nie wiem Mikashi masz coś do mnie? Bo ostatnio coś się taki opryskliwy w stosunku do mnie zrobiłeś :/ Chciałbym po protu wiedzieć dlaczego i móc to naprawić bo sam cię szanuję i nie chcę mieć w tobie wroga.

Edit: Wzór okrojonego Fullbirngu:

-Strzał z pistoletu: szybkość x1,5 koszt 25 Rei.

-Devil Trigger - każdy przeciwnik w walce z Dante ma nieodpartą pokusę całkowicie stracić głowę. Dzieje sie tak na skutek miecza Dantego który wyzwala niezwykle mroczną aurę wywołującą szaleństwo u jego wrogów. Nie pozwala im się skupić i myśleć racjonalnie przez co ich zręczność spada do 50% po kilku chwilach walki. Dodatkowo jeśli Rebellion zrani przeciwnika/ów to otrzymuje on co post 100Rei z jego Reiatsu (Reiatsu to wchodzi w statystyki Dantego).
Koszt: Brak, skutki widoczne po 10 postach walki.


-Gun Slinger - jest to wzmocnienie strzału z pistoletu. Dzięki tej technice strzały Dante z Ebony&Ivory mają zwiększoną siłę x1,5 i szybkość x2,5.

Słaby punkt: Siła wystrzału powoduje zmniejszenie celności pocisku o 50%(zręczność x0,5)
Koszt: 200Rei (po jednym strzale z każdego pistoletu)


-Sword Master - Każdy kontakt Rebelliona z broną przeciwnika (niezależnie jaką, w przypadku walki z Hollowem który nie ma broni zastosowanie ma zarówno Sword Master jak Devil Trigger ) dodaje mieczowi 100 do Rei jednak nie zwiększa to statystyk Dantego. Miecz może przechowywać nieskończone ilości mocy. Ta umiejętność ma też zastosowanie bojowe gdyż za odpowiednią ilość uzyskanego Rei może on wystrzelić 3 sierpy sprężonej czerwonej energii zwanej Rebellion Scream o sile x2 i szybkość x2. Nazwa pochodzi od charakterystycznego dźwięku podobnego do krzyku jaki wydaje technika. Dante może jej również użyć za pomocą własnego Rei jednak nie może nim napełniać miecza.

Słaby punkt: Po wystrzeleniu trzeciego sierpa Dante całkowicie się odsłania przez co szansa na trafienie i siła ciosu przeciwnika wzrasta o 50%
Koszt: za 3 sierpy - 500Rei.


-Trickster -Dante dzięki tej umiejętności może rozbić mieczem każde Hadou niezależnie od jego siły. Miecz wchłania i magazynuje w sobie zebrane z niego Rei (tak jak w Sword Master). Bakudou wiąże Dantego jednak on pobiera zawsze 50% zużytego na niego Rei i co za tym idzie ma ono mniejsze statystyki o połowę.

Słaby punkt: Jeśli Dante rozbije jakieś Haodou lub zerwie Bakudou potrzebuje chwili by wchłonąć Rei. Nie może wtedy atakować do końca postu.
Koszt: brak


Oto poprawiony Fullbirng mam nadzieję, że będzie wam pasował.

Mikashi Tanama - 2013-01-20 13:51:12

-Trickster -Dante dzięki tej umiejętności może rozbić mieczem każde Hadou niezależnie od jego siły. Miecz wchłania i magazynuje w sobie zebrane z niego Rei (tak jak w Sword Master). Bakudou wiąże Dantego jednak on pobiera zawsze 50% zużytego na niego Rei i co za tym idzie ma ono mniejsze statystyki o połowę.


Jeśli dostałeś akcepta na tą umiejętność to ja zaczynam się bać....

To teraz do adminów w związku z tym ostatnim. Załóżmy że użyję kidou o sile 1500, a mój przeciwnik Dante, będzie miał jakieś 200 siły. Bez kosztów, bez problemów i to jeszcze z zyskiem dla siebie, będzie on wstanie przeciwstawić się czemuś co będzie wstanie zapierdolić połowę miasta. :) (takie małe ale od Mikasia) poczekajcie na mój zp :D


Nic do Ciebie nie mam, denerwuje mnie ta gadanina na temat waszych broni, wyrażam swoje zdanie, a moja irytacja negatywnie wpływa na wygląd moich postów.

Hayate Nizashi - 2013-01-20 20:34:24

-Devil Trigger - każdy przeciwnik w walce z Dante ma nieodpartą pokusę całkowicie stracić głowę. Dzieje sie tak na skutek miecza Dantego który wyzwala niezwykle mroczną aurę wywołującą szaleństwo u jego wrogów. Nie pozwala im się skupić i myśleć racjonalnie przez co ich zręczność spada do 50% po kilku chwilach walki. Dodatkowo jeśli Rebellion zrani przeciwnika/ów to otrzymuje on co post 100Rei z jego Reiatsu (Reiatsu to wchodzi w statystyki Dantego).
Koszt: Brak, skutki widoczne po 10 postach walki.


To są dwie umki w jednej i wciąż żądam ogarnięcia tego. A czemu? BO MOGĘ!

Dante - 2013-01-29 23:19:42

Kolejny pomysł dotyczy specjalizacji.

Z tego co się dowiadywałem to na 10 lvl można dobrać obie 4 specjalizację a na 15 lvl piątą. Moim zdaniem to... głupota. Mamy trzy do wyboru i to daje nam do przemyślenia jak będziemy walczyć i jakiego bonusu bardziej będziemy potrzebować.

Mój pomysł wygląda tak by nie dawać nowych specjalizacji a pozwolić na udoskonalanie aktualnych które mamy np. przez zlikwidowanie minusu bądź zwiększeni bonusu.
Nie możemy się specjalizować we wszystkim ale normalne jest ze z doświadczeniem jesteśmy coraz lepsi w tym co robimy.

Mam na myśli to żeby nie dawać kolejnej specjalizacji a ulepszać te które już mamy np:
-Walka bronią -> Mistrzowska Walka bronią (bez minusu do wytrzymałości lub większy bonus do siły i zręczności)
Co wy na to?

Edit:

Chcę dodać jeszcze propozycję dla Administracji. Widząc opis historii fabularnej szczerze załamałem się i odbyłem podróż w głąb własnej myśli estetycznej. Chciałbym więc na podstawie tej utworzonej napisać swoją propozycję, dłuższą, bogatszą w szczegóły i bardziej estetyczną. Czekam na zezwolenie :D

Hayate Nizashi - 2013-02-01 15:32:39

Co do specjalizacji to uważam że to dobry pomysł, nie można się specjalizować we wszystkim, a rozwijanie już posiadanych to kwestia doświadczenia. Pełne poparcie.

Błagam pozwólcie napisać Dante te historię fabularną bo się załamać można. (Tak btw czy ktoś mógłby wyjaśnić czemu Dante ma pistolety skoro jest rok 1089? Nie to żebym się czepiał ale to jest takie "realistyczne i idealnie dopasowane do średniowiecza".)

Dante - 2013-02-01 17:35:15

Ja ci wyjaśnię przyjacielu...

Jak dobrze wiadomo ręczne pistolety typu Colt i Magnum pojawił się w XIX w. jako dodatkowe uzbrojenie armii amerykańskiej i brytyjskiej. Zyskały poparcie i uznanie ze względu na swą lekkość, precyzję i użyteczność. Do dziś te dwa typy pistoletów są unowocześniane i znajdują sie na wysokim miejsc w rankingach broni palnej. Ale trochę odbiegłem od tematu...

Tak jak istnieją Bounto tak i ja mogę mieć Ebony&Ivory. Patari też się nad tym zastanawiał ale nigdzie nie jest napisane, że broń też musi być epokowa. Z resztą jak napiszę historię fabularną to będzie wyjaśnione i skąd wzięli się w XIw. Bounto i czemu pojawiają się tu przedmioty z przyszłości.

:D

Hayate Nizashi - 2013-02-01 18:24:00

Ej ej ej... nie baw się czasem, a jak masz się bawić to zróbmy że Hougyoku jest przedmiotem który powstał w chwili powstania świata i żeby zostać Vizard Senseiem trzeba je posiadać :D

Dante - 2013-02-01 18:45:52

Chciałem jeszcze coś dodać:

Myślę ze dobrym pomysłem byłoby gdyby nawet MG mogli robić treningi postaci. Aktualnie od tygodnia próbuję się skontaktować z Patariko o fabułę z treningiem i nic. To żadna różnica moim zdaniem kto pisze posty: admin czy MG. Fabularnie maja te same prawa wie nie kumam tej zasady, że treningi mogą robić tylko Admini.

Rafael - 2013-02-02 01:50:57

Rozwijanie specjalizacji brzmi rozsądnie ale przydało by się to ładnie opanować bo rożne są rodzaje tych specjalizacji np. Wyczuwanie albo Komunikacja jakoś ciężko będzie to rozwinąć z sensem.
Co do historii fabularnej napisz zobaczymy co z tego wyjdzie bo trochę jest to zagmatwane. 
Trening już poprawiam bo taki bez sen patari zrobił.

Dante - 2013-02-03 13:34:41

Wiesz są specjalizacje które można rozwijać ale niektórych po prostu się nie da. Co do tych mam takie propozycje:

Berserk - +20% siły i wytrzymałości w trakcie szału (wymagania do szału: duża liczba przeciwników)
^Mistrzowski Berserk - +30% siły i wytrzymałości w trakcie szału (wymagania do szału: Duża liczba przeciwników)

Iluzja - Odporność na wrogie iluzje oraz tworzenie własnych iluzji za 300 reiatsu
^Mistrzowska iluzja - Odporność na wrogie iluzje oraz tworzenie własnych iluzji za 150 reiatsu

Walka bronią - Możliwość walki dwiema broniami, siła i zręczność +25%, -10% wytrzymałość
^Mistrzowska walka bronią - Możliwość walki dwiema broniami, siła i zręczność +30%

Walka wręcz - Przy walce wręcz +30% siły
^Mistrzowska Walka wręcz - Przy walce wręcz +40% siły

Walka na dystans/strzelectwo/balistyka - Strzały lub pociski są celniejsze o 6pkt zręczności oraz silniejsze o 15pkt
^Mistrzowska Walka na dystans/Mistrowskie strzelectwo/Mistrowska balistyka - Strzały lub pociski są celniejsze o 10pkt zręczności oraz silniejsze o 25pkt

Techniki leczące - Szybkość leczenia -1post, możliwość leczenia siebie
^Mistrzowskie Techniki leczące - Szybkość leczenia -3 posty, możliwość leczenia siebie i innych w tym samym czasie.

Hadou - Siła Hadou +15pkt
^Mistrz Hadou - Siła Hadou +30pkt

Bakudou - Siła Bakudou +15pkt
^Mistrz Bakudou - Siła Bakudou +30pkt

Skrytobójstwo - Szybkość i zręczność +25%, siła -10%, ataki z zaskoczenia i w plecy +15pkt siły, 100% trafienia
^Mistrzowskie Skrytobójstwo - Szybkość i zręczność +35%, siła -5%, ataki z zaskoczenia i w plecy +20pkt siły, 100% trafienia

Orientacja/Zwiad - Możliwość wyczucia śladów reiatsu i wytropienia właściciela, poznawanie odcisków
^Mistrzowska Orientacja/Mistrzowski Zwiad - Możliwość wyczucia śladów reiatsu i wytropienia właściciela, poznawanie technik wroga po śladach jego Reiatsu

Kuglarstwo/władca marionetek - Reiatsu lalki, marionetki, jakiejś mocy tworzącej kukłę +500 reiatsu
^Mistrzowskie Kuglarstwo/Mistrzowski władca marionetek - Reiatsu lalki, marionetki, jakiejś mocy tworzącej kukłę +700 reiatsu

Dyplomata - Za rozwiązanie konfliktu bez walki też otrzymujemy nagrodę
^Mistrz Dyplomata - Za rozwiązanie konfliktu bez walki też otrzymujemy nagrodę, +100 Reiatsu co post za opóźnianie rozpoczęcia walki.

Komunikacja - Możliwość komunikacji z wybraną osobą
^Mistrz Komunikacji - Możliwość komunikacji z wieloma osobami na raz

Wyczuwanie - Możliwość lepszego widzenia "nici dusz"
^Mistrz Wyczuwania - Możliwość lepszego widzenia "nici dusz", błyskawiczne przemieszczenie po złapaniu nici duszy(poza walką).

Traper - Dodaje 5 do siły pułapek
^Mistrzowski Traper - Dodaje 15 do siły pułapek 

Zielarstwo - Możliwość wytworzenia leków (5 składników) lub słabej trucizny (10 składników) Znalezienie składników zależne od MG.
^Mistrzowskie Zielarstwo - Możliwość wytworzenia leków (3 składniki) lub słabej trucizny (5 składników) Znalezienie składników zależne od MG.

Szybkość - Czyli zwiększenie szybkości i udoskonalenie technik szybkiego biegu jak Shunpo +20% do szybkości w szybkich krokach.
^Mistrzowska Szybkość - Czyli zwiększenie szybkości i udoskonalenie technik szybkiego biegu jak Shunpo +50% do szybkości w szybkich krokach, możliwość zadania jednego ciosu podczas szybkich kroków.

Tak to widzę...
Jeszcze można dodać, że Umiejętność Nauczyciel pozwala na nauczenie jednej specjalizacji na poziom mistrzowski jeśli samemu Nauczyciel takowy posiada bo skrytobójstwa nie nauczy nas zielarz co nie?. Dzięki temu będzie można być mistrzem we wszystkich specjalizacjach jakie się posiada.

Hayate Nizashi - 2013-02-03 22:13:11

"Kuglarstwo/władca marionetek - Reiatsu lalki, marionetki, jakiejś mocy tworzącej kukłę +500 reiatsu
^Mistrzowskie Kuglarstwo/Mistrzowski władca marionetek - Reiatsu lalki, marionetki, jakiejś mocy tworzącej kukłę +700 reiatsu"

W porównaniu do innych specjalizacji ta ma bardzo mały bonus na wyższym poziomie. Myślę że ten bonus powinien wynosić 1200 reiatsu.



"Skrytobójstwo - Szybkość i zręczność +25%, siła -10%, ataki z zaskoczenia i w plecy +15pkt siły, 100% trafienia
^Mistrzowskie Skrytobójstwo - Szybkość i zręczność +35%, siła -5%, ataki z zaskoczenia i w plecy +20pkt siły, 100% trafienia"

Nie wiem jak inni ale ja wolałbym żeby tu usunięto minus do siły ale to nie moja decyzja.

GotLink.pl